pondělí 5. srpna 2013

Letní random z Ascherlandu :)

Svoji první "opravdovou dovolenou" (jakožto již regulérní pracující) trávím u rodičů v Aši. Většinu času je nádherně, takže si hovím na lehátku v bazéně, večer sedíme pod pergolou, grilujeme, několikrát jsem si zašla zacvičit milované Tae-bo, setkala se s kamarádkami a příbuzenstvem... Vlastně parádní spokojenost :)

Mojito u Růženky... Máta byla z naší zahrádky, jenže to není máta peprná, ale nějaká jiná, takže jsme nevychytaly úplně aroma :)


Rajčátka a bazalka jsou rovněž z naší zahrady a nemají chybu :)



Naše cimbuří :) 


Všude kytí...




Všude bělásci a čmeldové...





A rajčátkové království:




Moje nejkrásnější žabky!


Pohoda, veget & leháro!




Narozeninový dortík od Alenky a Michala!




A můj narozeninový koláček. Myslela jsem, že upeču sama, ale jako vždy jsem příspěla jen sběrem ovoce a mícháním tvarohu se smetanou, zbytek je maminčina práce :)



A narozeninový Geschenk od mojí sestřičky :) Moc jsem chtěla velkou kabelku s dlouhým popruhem!


hadříky: žabky - Nanu Nana, plavky - New Yorker, kabelka - Reno



6 komentářů:

  1. Ach, ach, ach, ani nevím, nad čím se mám dřív rozplývat :-) Super levandule, rybíz, meloun, paráda!

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Všechno chutnalo skvěle! (Kromě levandule tedy:O)

      Vymazat
  2. Téda, ty máš život! To je krásná letní dovolená jak má být, takhle bych se léto třeba i naučila mít ráda :-) Mít vlastní zahrádku je paráda. Máš fakt krásný žabky a ten dort! Oba ty dorty! ááá, užívej si to, v Ústí je to šeď a rutina.
    zazvorek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji :) Fakt si to užívám, ale už jen pár dní a budu zpátky v Ústí a doufám, že pořádně nabitá elánem, protože mě čeká spousta práce :/

      Vymazat
  3. Moc hezké fotečky:-) Ty žabky sis vyrobila? Jestli ano, tak se opravdu povedly!:-)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nevyrobila - jsou z obchodu Nanu-Nana :) Ale jestli někdy objevím někde jednoduché proužkaté, tak je nazdobím stejným způsobem.

      Vymazat