neděle 18. srpna 2013

Víkendový random


Úžasný páteční oběd...


Sobotní cyklovýlet s cílem na rybníku v Chlumci. Koupačka příjemná, leč rybník zamořen nějakým krmením pro ryby, což bylo dost nechutné.


Nedělní výlet k dalšímu koupacímu cíli - jezeru Barbora v Oldřichově u Duchcova.
Ke svačince byl Krakonoš, pivo, které jsem si dovezla z Dvora Králové ;)



A co je nejdůležitější - od pondělka mám svou novou úžasnou pusinu:
Sony Alpha jsem si sama nadělila k svým 25. narozeninám :)


Nedělní večerní procházka s Charliem...



A ještě jedna z domácího soudku - tedy spíš z hrnce :)
Tahle fotka dokumentuje velmi neradostnou situaci, že v polovině Ústí neteče teplá voda. A nepoteče dva týdny. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.


:)

10 komentářů:

  1. Jee ten psík je boží!Nový foták závidím. Jinak jsem ráda,že má taky někdo tenhle ""syndrom"":DPřesně tohle všechno taky dělám

    OdpovědětVymazat
  2. Vítej do rodinky vlastníků Alfy ;-)
    zazvorek

    OdpovědětVymazat
  3. Ty ryby!! Palec nahoru, je to zdravé, je to dobré a ještě to skvěle vypadá :-)


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě! Ještě tak mít takové hody denně :)

      Vymazat
  4. Uuuuuuuf, to s tou vodou sa nam stalo pred tyzdnom, nemali sme teplu a tiez sme si takto zohrievali .. ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před týdnem aspoň ale byly tropy! Teď se klepeme zimou :/

      Vymazat
  5. ó, aké krásne fotky!
    tie ryby vyzerajú naozaj chutne!
    a ó, Sony Alfa, pekný kúsok! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      Ze soníka mám velikááánskou radost...

      Vymazat
  6. Mňam, dostala jsem chuť na rybu. Jinak ty hrnce jsem si taky nedávno prožila, naštěstí ale teda jen čtyři dny.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 4 dny závidím! Ty mám teprve za sebou a ještě deset dní zbývá, skoro to odpočítávám :(

      Vymazat