neděle 15. září 2013

Vinobraní na Kuksu

Krásná sobotní akce, za kterou jsem si díky kamarádce Páje z Dvora Králové dojela až na Kuks. A zároveň moje první vinobraní. Naštěstí jsme všichni pili rozumně, takže dobrou náladu nepokazila žádná kocovina :)
Počasí pokoušelo naši odolnost, takže mám na prvních fotkách pláštěnku. Nakonec ale sluníčko přeci jen vykouklo a prozářilo celý zbytek odpoledne.









A nebylo vše jen o víně :)
Některé z těchhle krásných mlsek skončily v mém vlastnictví. Ještě ale uvidíme, zda s nimi někoho podaruji nebo je sobecky zbaštím!




S Pájou - dobrou duší mého výletu, který vyšel na poslední chvíli a zlepšil mi náladu o 1000000%.




Co Vy a vinobraní? Berete? :) Ač jsem srdcem pivařka, tohle má rozhodně velkou eleganci...

hadříky: pláštěnka - Oodji, sako - Debenhams, kalhoty - německý Kik, šátek - Esprit, kabelka - Bruno Banani, boty - Salomon

3 komentáře:

  1. Čokoládky jednoznačně sežrat! :-D Teda aspoň mně by bylo líto, že neskončily v mých útrobách...:-D
    A ta pláštěnka je boží. Já mám jen svítivě žlutou, ve který se sice na houbách neztratím, ale parádu s ní taky dělat nemůžu.
    Tak snad vinobraní zafungovalo na lepší náladu...;-) Nechystáš se na litoměřické?
    zazvorek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, dneska mi o něm někdo říkal, že teprve bude. Uvažuju o tom :)

      Vymazat
  2. Letošní vinnou sezónu jsem začala (a taky skončila) už před pár týdny jediným pohárkem burčáku, po kterém mi bylo tak zle, jako už dlouho po ničem. Přítel si pochutnával a nic mu to nedělalo, ale já mám dost na hodně dlouhou dobu.
    I když pro mě pořád lepší než pivo. Do toho jsem vždy jen máčela prst a i to stačilo, abych zjistila, že mi to fakt nechutná. Letos v létě jsem se ve svých pětadvaceti překonala a vypila celý jeden lok a to mi stačí do konce života. :D Jsem asi jediný Čech, který nesnáší pivo. :D
    Táta říká: "Když nekouříš a nepiješ, tak pro co žiješ?" No pro čokoládu přece! Tak kdybys neměla koho s ní obdarovat, dám Ti adresu. :D
    A Oodji je další věc, kterou Ústečanům mohu jen závidět.

    OdpovědětVymazat