čtvrtek 22. května 2014

Izmir - ferry port

Focenu v přístavu pro trajekty, kam jsme vyrazili s celou konferenční partou čítající asi 40 lidí na večeři do hodně luxusní restaurace přímo na molu... Těsně před západem sluncem bylo u moře prostě nádherně <3


Tohle byl můj nejspolečenštější outfit, který jsem měla s sebou v Izmiru. Sukni a halenku jsem pár dní před odjezdem sehnala ve slevách po 150 Kč v H&M a moc jsem se těšila, až si je obleču, protože jsou takové lehounké a hlavně halenka je nádherně chladivá a vzdušná :)




Botičky Mel měly premiéru a já jsem z nich úplně nadšená. Měkkoučké, pohodlné a voní, že je cítím, i když mám nohy pod stolem :D
Koupila jsem je přes Slevomat, jen jsem nepochopila, proč jsem na ně musela měsíc čekat, když se na stránkách ohánějí skladem...



No, a kdo se těšil na jídlo, tak o něm bude zvláštní článek, protože dosud mi asi nikde jinde nechutnalo víc! :)

hadříky - halenka, sukně - H&M, boty - Mel, batůžek - Asos, hodiny a náušnice - koupeno v lékárně u pláže na Kypru :D

Žádné komentáře:

Okomentovat