úterý 2. února 2016

Ústecké dominanty

...a mezi ty se já nepočítám, ať není nadpis závádějící!
I když je to vlastně (zase) o mně.
Takhle to vypadá, když je mínus deset a nechcete umrznout. Takže takový zaházený chaos. A možná pekelně nesourodý. Možná jsem si mohla vzít jednobarevnou šálu, ať to tolik neřve. Třeba černou. Možná je divoký i ten kožíšek, tak snad příště jemnější kabát - co takhle černou klasiku?
Ba ne, pokud takhle uvažujete, běžte se kochat do českých ulic a ne na tento blog!











hadříky: kožíšek: F&F, pásek, cardigan - Reserved, sukně - Orsay, rolák, šála - ??, minimálně 15 let staré!, punčocháče - Gate, boty - Steel, kolíček, hodinky, čepice - Asos, shopper bag - Lindex

3 komentáře:

  1. Ta sukně je moc pěkná a v kombinaci s petrolejovou vypadá neobyčejně dobře. Já tedy mám ráda i černou a tlumené barvy, ale taky se oblékám ne tak docela tradičně, zvlášť moje pokrývky hlavy někdy dokážou způsobit hotové pozdvižení :D Kéž by se lidé tak nestyděli nosit co doopravdy chtějí.
    Amelia

    OdpovědětVymazat