neděle 21. února 2016

Vymo(u)dření

Tón v tónu.
Asi bez delšího komentáře.
Doufejme, že už kabátům doklepává posledních pár týdnů...





hadříky: kabát - Orsay, svetr - Asos, šaty - Tchibo, klobouk - Pimkie, boty - Steel, punčocháče - Gate, šála - ?

12 komentářů:

  1. Taky už se modlim za jaro. Nevim, co furt vymejšlet na sebe.
    Na první fotce ti to hrozně sluší a skvěle si to sladila :) Chtěla bych taky nafotit už nějaký outfit, ale musim nejdřív přesvědčit Kubu aby mi dělal fotografa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! No, já už Járovi raději vůbec neříkám, je z toho vždycky otrávený, moc tomu nefandí. Raději úkoluju kamarádky :)

      Vymazat
  2. Normálně na oblečení nekomentuji,ale modrá je moje oblíbená barva....Ach! Všechno by jsem si nejraději ukradla!

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá kombinace, modrou mám ráda, tento odstín zvlášť :)
    Amelia

    OdpovědětVymazat
  4. pristane ti to ! krásne kombinácie :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. krásne fotky naozaj!:)

    P.S: P.S: Ak má čas, bola by som veľmi rada keby si skočila na blog mojej sesternice. Je to začínajúca blogerka a tvoj komentár, návšteva či odber by ju veľmi potešil :) Vopred ďakujem.

    www.partofnicol.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc a ráda jsem se mrkla :)

      Vymazat
  6. Klobúčik je veľmi pekný :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat